2011. július 18., hétfő

BS

Bouna Sera a Tutti!
Már nem írtam egy hete és komolyan igénybe veszi az agykapacitásomat h így elsőre emlékezzek h mikor/hol/mit/kikkel? :DD
Nah azért megpróbálkozok vele:
Hétfőn du. elmentem az Aurelioval egy bárba ahol kerestek munkaerőt. Sajnos nem ment vmi jól mert a főnök nagyon gyorsan beszélt,alig értettem meg olyat kerestek akinek van már tapasztalata. Bár annyira nem sajnáltam, mert elég messze volt. Este elmentünk Calajuncoba és ismét rájöttem h mért nem szerettem már tavaly sem annyira ezt a helyet :D Hát az a zene vmi borzasztó… :D
Kedden lementünk du. az Arribba-ba fürdeni . A Mónival meg volt beszélve h utána elmegyünk egy pizzériába aminek a tulaja ugyan az,mint a Bar’t –é ahol ő is dolgozott h hátha keresnek embert. Nagyon kedves volt a főnök. Kata is jött velünk,őt fel is vették oda a La luna ribelle-be, engem pedig a Bar’t-ba.  J J J
Ennek örömére Vicussal,Gittával meg Paoloval este lementünk Paperoba. Tavaly nem voltam ezen a helyen,de úúúúúúristen! Hát életem egyik legjobb bulija volt. Nagyon-nagyon jól sikerült. Végre Mouaddal is találkoztam meg persze Potti,Vincenzo,Carmelo és Tito J Tündériek  voltak mint mindig J Iszonyat jó zene ment,jó társaság…nagyon szuper volt!
Szerdán kezdtett a Kata a munkahelyen. Mi du. elmentünk Scillára. Nagyon szép az a hely,mint mindig J Pancsi,aztán beültünk egy granitára,brióssal,pannával…hümmmm JJ
Este még adtunk egy UTOLSÓ esélyt Calajunconak és csajos estét tartottunk. Utoljára :D Mondjuk sikerült belekeverednünk vmi szülinapba szóval kaptunk tortát is :D De a zene szokás szerint egy nagy szar volt :D
Csütörtökön kellett először bemennem a Bar’t-ba. Tökre ráparáztam,kb egésznap nem mentem sehova h rápihenjek,erre bemegyek,oké gyere holnap reggel 9re… mondom ez hihetetlen :D Viszont annak nagyon megörültem h nem kell este dolzoni…az kb megöli az ember egésznapját és még bulizni sem tud menni..
Este így a 3. utolsó estémen ( :D ) elmentünk 4esbe először a Lunába kajcsizni egyet meg Katát meglátogatni J 4en megettünk 1 méter pizzát :D Azt lementünk Paperoba.

A dolgoas hétköznapokról pedig picit később mert ma és holnap is szabadnapom van és hát este ezt meg kell ünnepelni egy bulival :D És ideje lenne Vicus példáját követni és rápihenni :D
baci :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése