2011. július 21., csütörtök

Finalmente...

Finalmente ho un giorno tranquillo…
Ott hagytam legutóbb abba h múlt hét pénteken elkezdtem dolgozni J A Bartban,amire eredetileg is gondoltam h jó lenne. Az első nap egész jó volt bár a lábam azt hittem h leszakad estére, mert hát ez a reggel 9től este 6ig futkosás nem éppen kímélő…
És persze rögtön első nap belefutottam egy tüntetésbe.. A Barttal szemben van a rendőrkapitányság ahonnan természetesen csak úgy rendelgetik a kávét és nekem kellett átvinni egy másik csajjal. Konkrétan keresztül a kellett mászni a tüntetőkön, akik a kapitányság előtt vonultak fel…
Este nem is volt semmi kedvem, erőm bulizni…
A szombat az így olyan volt h rémálmaimba ne jöjjön vissza -.-  Van egy nő, aki hol a Bartban,hol a Lunában dolgozik és szerencsétlenségemre szombaton nálunk volt… Még egy ilye kiállhatatlan,undok ribancot… Kb fél nap velem kiabált meg h én nem tudok egy szót se olaszul meg nem csinálok semmit… mondom anyád! Már épp kezdtem volna magamra venni, de Kata mondta h náluk is dettó ezt csinálja…
Úgy voltam vele h ezek után másnap be kell menni és elsírom magam… De este lementünk Aurélioval Arribba-ba, ott pedig összefutottam Potterékkel és hát a múltkori Paperos bulit megközelítően hatalmasat buliztunk. Nagyon-nagyon jó volt és kicsit helyre is állította a kis lelkivilágomat is J
Vasárnap egész jó volt,csak unalmas volt mert eléggé pangott a hely. Állítólag ez itt mindig ilyen.
Este csajokkal lementünk Mirabluba. 2 Gatto Matto-s koktél után még egy ismerős meghívott minket egy üveg pezsire ami először nagyo jóó bulinak tűnt,csak után az egyik csaj annyira rosszul lett h úgy vittek minket haza kocsival. Még szerencse h nagyon rendes volt a pasi, pedig nem is ismerünk,csak ott dolgozott a Mirabluba és láttam h wácáp…
Hétfőn és kedden szerencsére szabadnapom volt.
Hétfőn be kellett mennem du. a Bartba megérdeklődni a heti beosztásomat de egésznap kb semmit sem csináltunk. Csak voltunk végre egy tök jó nagy zöldségesbe és jóól bevásároltunk mindenféle jóból J J
Este Paperoban voltunk és a végére egész sokan gyűltünk össze J Bár annak ellenére h a zene k*rva jó volt, alig voltak..Mouadék azt mondták,azért mert ingyenes volt… De Mouad meg Tito nagyon cukik voltak,hajnalban a buli után hazakísértek minket J
Fúú… annyira gáz volt. Volt ott egy magyar csaj, aki totál rá volt kattanva az egyik kis srácra, aki konkrétan mindenkivel jóban van, mindenkinek a teszi a szépet,de ez elől a csaj elől konkrétan rohant,az meg utána -.- Szááánalmas volt. Már úgy jött oda hozzánk és felváltva táncolt velünk csak h megmeneküljön… Iszonyat nevetséges volt…
Kedden csajos Scillázást tartottunk J Olyan kb fél2re értünk át vonattal és az úton már összeismerkedtünk pár magyarral. De hazafele basszus egy egész regimenten voltak az állomáson… mintha a Balcsin lettünk volna, millió magyar meg néhány külföldi :D
De nagyon jó volt,a víz nagyon tiszta és kellemes volt,rengeteget barnultunk :D Csak sajnos szegény Vicust megcsípte egy kicsit egy medúza.. ennek örömére a helyiek konkrétan agyonverték :D
Este voltunk Paperoban de semmi extra nem volt. Csajok előtte jól beittak Paoloval szóval már jó volt a kedv mire odaértek :D
Tegnap dolgoztam megint. Nagyon szar volt mert most 10től 7ig kellett lennem és így nem tudom mért,sokkal jobban kifáradtam. Báááár az a ribanc aki múltkor olyan bunkó volt most meglepően kedves volt velem. Beérek reggel,meglátom h ő van bent,mondom Mio Dio… de ő meg így Ciao Bella.Nézek… Sőőt napközben egyszer még rám is mosolygott :D Hazafele nagyon jó dolgom volt mert az egyik kis pajtim hazahozott kocsival J
Este elmentünk Rubival, Dudi Néróval és Mr. Silvioval pizzázni :D Aztán egy kis laza fagyizás a Via Marinán,de utána jöttünk is haza, mert nagyon hideg is volt,én fáradt voltam. Inkább meglátogattuk Gittust mert ő nem tudott jönni. Kezdenek kijönni rajta a bulizások tünetei. De reméljük semmi komoly.
Ma este megyünk át egy kis szomszédos faluba iszogatni Paoloékkal aztán utána Arribba, Anguria Part J
Holnap meg megint munka :/ Sőt egész hétvégén….
Nah nem baj…legalább megkaptam h fogytam és ez elég valószínű h a munka miatt van… :D Mondom szuper :D
XoXo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése